Hyracupista puheen ollen

Vanha tuttu juttupalsta yleiselle uhoamiselle. Ethän kirjoita tiedotus/ilmoitus-asioita tänne.
Vastaa Viestiin
jouni
Site Admin
Viesti:

Hyracupista puheen ollen

Viesti Kirjoittaja jouni »

Täytyy päättää ensi vuoden hyracupin kisat (ja pisteidenlaskijat) hyvissä ajoin, jottei käy niinkuin tänä vuonna. Toista vuotta putkeen cuppi ei saa jäädä väliin! :x
aino

Viesti Kirjoittaja aino »

Edistyykös tämä asia? Onko pisteidenlaskijalla paha nakki? Tarvitaanko matemaattista lahjakkuutta? Jos saataisiin vaikka joku innostumaan :roll:
pekka
Site Admin

Viesti Kirjoittaja pekka »

aino kirjoitti:Edistyykös tämä asia? Onko pisteidenlaskijalla paha nakki? Tarvitaanko matemaattista lahjakkuutta? Jos saataisiin vaikka joku innostumaan :roll:
Silloin sata vuotta sitten, kun minä ylläpidin sitä tulostaulukkoa, niin meillä oli jokin puoliviisas excel-kaavataulukko pisteiden laskemiseen. En kyllä muista enää tarkkaan miten se toimi, mutta muistaakseni siihen vaan piti syöttää oliko se nyt kilpailijoiden aikoja ja nostaa jotain lippuja pystyyn riippuen siitä oliko arvokilpailu vai ei ja excel sitten laski tuloksen.

Excel-tiedosto on varmasti yhä jossain jäljellä, joten sitä voinee yhä soveltaa. En tiedä miten minun jälkeeni pestiä hoitaneet ovat pisteensä laskeneet.

Kerrottakoon muuten hyracupin ystäville, että tuolla webmasterien to-do listalla on n. sijalla 5 tehtävien taskien listassa vanhojen hyracup-tulosten asettaminen esille. Odotettavissa ehkä kevään aikana! Että sinänsä cuppia ei ole unohdettu ja vanhat mestarit ovat yhä arvossaan, vaikka nyt tällä hetkellä hiljaista piteleekin.
pekka
Site Admin

Viesti Kirjoittaja pekka »

Olen laittanut tuossa noita vanhoja hyracuppeja verkkoon viime päivinä ja samalla huomasin, että kun itse laskin niitä pisteitä (93-96) niin silloin ei valitettavasti ollut mitään suoraa excel-taulukkoa laskukaavoilla varustettuna, vaan olin tehnyt jonkin tietokoneohjelman pisteidenlaskua varten. Mulla on kyllä se ohjelma vieläkin, mutta kyllä se on niin pahasti aikaansa jäljessä, jotta ei sitä oikein voi enää pisteiden laskemiseen käyttää.

En tiedä sitten miten tuoreemmat hyracupit on laskettu. Mutta eipä se paha rasti olisi tulevalle pisteiden laskijalle luoda ihan oma excel-kaavakokoelmansa (tai sitten oma tietokoneohjelmansa, suosittelen kuitenkin exceliä).

Ja jos jollain muuten olisi lähettää (webmaster@hyvinkaanrasti.fi) HyRaCup tuloksia vuosilta 1997 -> niin olisin kiitollinen.
jouni
Site Admin
Viesti:

aino kirjoitti:Edistyykös tämä asia? Onko pisteidenlaskijalla paha nakki? Tarvitaanko matemaattista lahjakkuutta? Jos saataisiin vaikka joku innostumaan :roll:
Ei ole edistynyt. Pisteidenlaskija(t) ilmoittautukoon. Säännöt vuodelta 2002 löytyy tuolta:
http://www.hyvinkaanrasti.fi/arkisto/hy ... p2002.html

Sen sijaan viestipörssi tekee paluun ensi kesäksi. Tein jo excel-kikkareen, jolla pisteet pystyy laskemaan helposti. Täytyy vaan päättää kisat jotka otetaan mukaan. Muutama vuosi sitten kai pörssiin laskettiin kaikki viestit, joissa pääsarjan joukkue oli mukana. Niin ilmeisesti myös teemme tänä vuonna? Eka kisa on joka tapauksessa Kevätyön viesti.
tapsap

Viesti Kirjoittaja tapsap »

Tai sitten Kolmårdskavlen.
jouni
Site Admin
Viesti:

"Viitsi ei kukaan, lähteä mukaan, jos jotain yrittää"
- Reetu elikkä Frederik
webmaster
Site Admin

Viesti Kirjoittaja webmaster »

Ei saatu HyRaCuppia uudelleen käyntiin vuodelle 04, eikä myöskään 05. Elääkö toivo 06-cupista? Mene ja tiedä.

HyRaCup arkistoa on kuitenkin nyt päivitetty lisäämällä tulokset vuodelta 1997. 1997 cupsivut sisältävät myös Rastisanomista pöllittyjä TapsaT:n ja PekkaT:n kisa-kisalta jutuntynkiä. Myös 1996-cupsivuille lisätty samat tarinat ko. vuodelta.

Tarkkasilmäiset ovat huomanneet muidenkin HyRaCup-sivujen muuttuneen, mutta niissä ei tehty muuta kuin pieniä faceliftejä tyyliin.

Peräänkuulutan edelleen puuttuvaa HyRaCup-matskua toimitettavaksi webtoimitukseen. Puutelista löytyy HyRaCup-arkiston etusivun alareunasta.
http://www.hyvinkaanrasti.fi/arkisto/hyracup/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Juttupalsta”