Hyralaiset enklanniks

Vanha tuttu juttupalsta yleiselle uhoamiselle. Ethän kirjoita tiedotus/ilmoitus-asioita tänne.
Vastaa Viestiin
Vieras

Hyralaiset enklanniks

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Jostain kumman hetken mielijohteesta rupesin eilen sepittelemään hyralaisille englanninkielisiä käännöksiä. Ja kun sitä pääsi vauhtiin, niin loppua ei meinannut millään tulla. Tässä muutamia maistiaisia viikonlopun kevennykseksi, lisää sitten vaikka taas ensi perjantaina!

Class D21:
Ann Bridgend
Lisa Peninsula

Class H21:
Tiger Cape
Jo Benefit

Old Boys:
Roy Barnet

Skiorienteering:
Bert Eastflow

Laitan suomenkieliset käännökset tänne maanantaina. Viikonloppua kaikille, t: Aki
aino

Viesti Kirjoittaja aino »

Mitenköhän toi D21-sarjan ensimmäinen nimi tuo mulle ihan lukioajat mieleen. Laittaisin hymiön, mutta en tiedä, pitäiskö poimia iloinen vai vihainen...
Vieras

Aino ja muut,

näissä ei tosiaan sitten ole mitään henkilökohtaista. Toivottavasti lukioaika tuo kuitenkin myös hyviä muistoja mieleen... t: -Aki-
Paula

Viesti Kirjoittaja Paula »

Nää oli aika vaikeita, tota Ann Bridgendiä lukuunottamatta piti hetki oikein tosissaan miettiä. Lukioaikoina Ann Bridgend taisi kyllä olla I Know The End Of The Bridge. :D Hauskoja ovat, erityisesti Jo Benefit oli mielestäni hyvin keksitty. :wink:

Muut luulen ratkaisseeni, mutta Tiger Cape on kyllä vielä vähän hakusessa, samoin Bert Eastflow, koska epäilen, että ajattelemani henkilö ei edusta HyRaa enää edes talvella. :shock:

Hyvää viikonlopun jatkoa, Art Peninsula, mielenkiinnolla odottelen maanantaita, että osuinko oikeaan.

t. Paula Beardfull
aino

Viesti Kirjoittaja aino »

Hei Aki, en mä nyt oikeasti suuttunut :D
Vieras

Paula ja Aino,

kiitos palautteesta; mukava kuulla, että arvoituksia ratkoessa on ollut hauskaa :-).

Tässä vastaukset: D21: Aino, Elisa; H21: Tero, Jouni; Ikämiehet: Roy; HiSu: Pekka.

Katsoitteko muuten eilen suunnistuksen huippuliigaa, jossa miesten kokonaiskilpailun voitti Peter Otherthunder ja kommentoijana toimi Mike Peabay?

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, t: -Aki-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Juttupalsta”