25-Manna
25-Manna
ELÄMÄ ON MUNKIN VARASSA!!
sama naama
Kimmokimmo!
Äläs nyt vielä meittiä mainosta, ei nimittäin olla vielä ihan varmoja asiasta. Katos kun nääs houkuttelis toi X-kaatokin....
-ans kattoo ny-
-ans kattoo ny-
lisää nimiä
Pistäkääpä nimiä lisää, sillä tuo määrä nimiä ei riitä edes nakkijonoon. ei tätä reissua tarvitse miettiä. Vastaus on tietenkin että menoksi vain.

Saaketi
Nimiää. Pääsarjalaiset kanssa nimiä uupuu ööberi,Turkkis,Salkkis,Lammukka,Hilton. H40 kymppiset ja yli Roysse, Kauppis, Arppa, Hassinen, Savela. Muut, Raikot, Elluna B. Muut myös joita listani tai aivosoluni ei nyt löytänyt. Nimiäää. Ei voi olla parempaa lopettaa kautta kuin Mannakavlen

-
niemielisa
Mannamatkustus
Alustavasti olen varannut 28 hlölle 4 hengen hyttejä Reimresorilta. Vielä ei ole tullut vahvistusta niistä, eikä myöskään siitä että kummalla laivalla mennään. Lisää matkatietoja laittelen tänne sitten taas kun tiedän enemmän.
Jos haluat kahden hengen hytin, ilmoita siitä minulle pikimmiten, yritän vielä saada vaihdettua muutaman hytin pienempään.
Yhdellä joukkueella ollaan menossa. Osuustoiveet Tapsalle.
Ellu
elina.borgenstrom@elisanet.fi
050-563 1830
Jos haluat kahden hengen hytin, ilmoita siitä minulle pikimmiten, yritän vielä saada vaihdettua muutaman hytin pienempään.
Yhdellä joukkueella ollaan menossa. Osuustoiveet Tapsalle.
elina.borgenstrom@elisanet.fi
050-563 1830