Talvipolku

Valmennusaiheinen keskustelu; testijuoksut, salivuorot, yms.
Vastaa Viestiin
jannet

Talvipolku

Viesti Kirjoittaja jannet »

Välitän Arin viestin vähän laajempaan jakeluun. t. Janne

Hei

Talvipolun avajaiset ja samalla paikoitussuunnistusharjoitus Piilolammen kellarilta lauantaina 15.1. kello 10 alkaen.

Olen itse kellarin nuotiopaikalla klo 10:00 – 11:00 välisen ajan. Minulla on karttoja mutta saa lähteä myös omalla kartalla. Kumpi tahansa Jukolan A3 kartoista riittää alueeksi.

Reitti on tällä kertaa ympyrä lenkki, jonka pituus on vain 3,5km.  Reitillä ei ole niin paljon mäkiä kuin joskus aikaisemmin. Siten se soveltuu myös nuorille ja ikämiehille.

Reitin varrella on rastilippuja joiden sijainti merkitään karttaan neulanpistolla ja vahvistetaan värikynällä. Kyseessä on siis latusuunnistus jalkaisin.

Mikäli et ehdi paikalle lauantai aamuna niin mikä tahansa muukin aika viikonloppuna käy. Vien rastiliput perjantai iltana ja ne saa olla siellä koko viikonlopun yli. Rykmentti tulee pitämään oman harjoituksensa sunnuntaina. Pimeällä on jännempää.

Reitti lähtee kellarilta länsi-luoteeseen. Katso liite.

Terveisin,
Ari

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/link ... 39&lang=fi
jussip

Re: Talvipolku

Viesti Kirjoittaja jussip »

Hyvä oli polku tänään sunnuntaina. Onneksi oli tasaisempaa kuin ennen :? Piti juosta rennon reippaasti mutta rentous jäi pariin ensimmäiseen ylämäkeen joten tuli juostua vain reippaasti. Toisella kiekalla riitti vähän vähempikin reippaus. Muutaman kerran pitää näköjään ulkoilla ennen tiomilaa jos meinaa suoriutua kunnialla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Valmennus”