Toukokuun tj

Valmennusaiheinen keskustelu; testijuoksut, salivuorot, yms.
jouni
Site Admin
Viesti:

Toukokuun tj

Viesti Kirjoittaja jouni »

Toukokuun tj on niinkin pian kuin tämän viikon torstaina. Silloin avataan Sveitsin 7km kausi. Startti klo 18.00
Paula

Viesti Kirjoittaja Paula »

Jaahas, jaahas. Pitäisköhän sitä mennä kokeilemaan, kuinka paljon hyvä nousukunto on taittunut laskusuuntaan 3 vkon sairastelun jälkeen. Onko muita tyttöjä menossa juoksemaan?
jouni
Site Admin
Viesti:

Muutenkin voisi tiedustella, onko porukkaa tulossa viivalle. Ei jaksaisi Peltosaaresta lähteä turhan takia Hyvinkäälle.
katja

Viesti Kirjoittaja katja »

Kyllä kerran viikossa ajo Helsingistä Hyvinkäälle suunnistuskouluun riittää minulle, joten en ole tulossa viivalle (tiedoksi Paulalle ja muille tytöille)...niin ja torstainahan tulee tietääkseni jääkiekkoa samoihin aikoihin.. :wink:
aino

Viesti Kirjoittaja aino »

mä olen edelleen kipeä...jos pääsis lauantaina kisoihin hölköttelemään :(
tapsap

Viesti Kirjoittaja tapsap »

Täytyy vähän tunnustella polven fiiliksiä vielä ennen kuin uskaltaa lupautua viivalle. Tällä hetkellä tilanne on 50/60.
jouni
Site Admin
Viesti:

Jäi testijuoksu pitämättä, ehdotuksia seuraavasta yrityksestä? Ennen jukolaa täytyy meikän ainakin kerran juosta seiska täböillä ja mielellään ennätysaikaan!
jouni
Site Admin
Viesti:

Tämän viikon torstaina 7km tj Sveitsissä klo 18. Lähtö uimalan kohdalta.
jouni
Site Admin
Viesti:

Jo on mennyt hiljaiseksi spekulaatio foorumilla. Jos ei kukaan muu uhoa mitään, niin minä koitan sitten:

Juoksin eilen 7km testijuoksun Sveitsissä. Aika ei ollut häävi (27.25), mutta se oli hyvä irrottelulenkki. Combat-paita toi ainakin ekoilla kilsoille vauhtia lisää, kun ei se päällä kehtaa hiljaakaan juosta. Vauhti alkoi kyllä hiipumaan, kun juoksin koko matkan toisella ilman vetoapua (vai miten ne ravimiehet sanoo).

Lisäsin tuloksen väliaikoineen testijuoksu-palstalle.

Seuraava virallinen tj-päivä on heinäkuun 1. torstai eli 1.7., mutta ensi viikolla voisi olla hyvä käydä kokeilemassa.
Sämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sämpsä »

Kävin juoksemassa Sveitsin seiskan tänään kovana harjoituksena. Oma enkka tuli selkeesti, vaikka herkkyydestä ei ollut tietoa enkä tahtonut saada sykkeitä nousemaan juuri mihkään . Aika alkaa kuitenkin olla lähellä sitä luokkaa mitä olen itse arvioinut parhaimmillani juoksevan. Eli aika: 24:19 \:D/ . Väliajat: 8:01 ja 16:31. Seuraavaksi haussa maagisen 24 minsan alitus.
jussip

Viesti Kirjoittaja jussip »

Sami varo varo... eikös kulku perinteisesti ole herkkää flunssan alla :?
Sämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sämpsä »

joo ja etenkin rapulapäivinä 8)
jouni
Site Admin
Viesti:

Sami on tikissä.

Seuraava Sveitsin testijuoksu on to. 1.7. klo 18. Seuran harjoituksiin muuten ei ole ikärajoitusta. Eikä ole pakko olla huippukunnossa osallistuakseen. Testijuoksuista saa itselle arvokasta tietoa sen hetken iskusta.
jouni
Site Admin
Viesti:

Huomenna torstaina 7km testijuoksu klo 18. Lähtö pururadalta uimalan kohdalta. Osanotto ilmainen, myös yleisölle vapaa pääsy.
niemielisa

Viesti Kirjoittaja niemielisa »

Tekisi melkein mieli osallistua testijuoksuun. Ongelmahan on se, että testijuoksua ei pysty juoksemaan samalla viikolla kuin on menossa kisoihin. Testijuoksun jälkeen menee ainakin kaksi päivää ennen kuin jalat taipuu seuraavaan liikuntasuoritukseen. Onkohan kyse huonosta (VK)kunnosta vai surkeasta loppuverryttelystä?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Valmennus”