Tekisi mieli lähteä tekemään juoksuharjoituksia sinne liikuntamyllyyn. Mulla ei ole täysin selvillä, koska sinne saa mennä vapaasti ja koska se on varattu. Katsastin nettisivuilta, että arkipäivisin sinne voi mennä miltei milloin vain, mutta iltaisin ja viikonloppuisin on varattua. En tosin löytänyt mitään varauslistaa, josta asian olisi voinut tarkistaa. Mutta helmikuun kaksi vikaa vkonloppua (20.-22.2 sekä 27.-29.2.) se on yleisöltä kokonaan suljettu SM-kisojen takia.
Eli olisiko joku lähdössä ensi sunnuntaina 15.2. aamulla sinne juoksemaan, jos löytyy vapaata aikaa? Mä voin kysyä sieltä, voiko sinne tulla, jos lähtijöitä olisi mun lisäksi joitain muitakin. Lauantaina en kyllä itse kykene vetotreeneihin olettaen, että olen pystynyt juoksemaan testijuoksun.
Toinen vaihtoehto voisi olla yrittää sinne joku arki-iltapäivä.
Liikuntamyllyyn
Mäkin olisin kyllä innokas tulemaan liikuntamyllyyn ja ehkä mielummin arkena, jos sinne vain voi mennä. Itse en kyllä ehdi kuin vasta n. klo 16.30-17 paikalle, onkohan siellä sillon jo varattua? Sinne voisi ehkä soittaa ja kysyä, kunhan sovitaan päivä, jolloin mennään. Mulle käy ensi viikolla kaikki päivät maanantaista torstaihin.
Mun käsittääkseni tuolla saa käydä juoksemassa milloin vaan, mutta tietysti mukavampi siellä on varmaan juoksennella, jollei oo hirmu ruuhka radalla. Oon käynyt joitakin kertoja illalla roikkumassa siellä hallin seinällä ja näköhavainto kertoo, että keskiviikkoisin radalla on ollut ennen puol kasia aika paljon lapsia juoksentelemassa.
Netistä etsimällä löytyi HKV:n vuorot Liikuntamyllyssä: keskiviikko 17.30 - 19.30, perjantai 17.30 - 19.30 ja lauantai 10.30 - 13.00, eli näitä kannattanee välttää. Yleisurheilutapahtumia voi kuikuilla tuolta: http://www.helsinginkisaveikot.fi/tapahtumat.php
Sit perjantaisin siellä on suhaamassa pyöräilijöitä klo. 20.30 - 22.00, sen verran vauhdikkan näköistä hommaa oli, kun kerran sitä ihmettelin, etten taitaisi silloin kentälle uskaltautua
.
Mutta kannattaa varmaan soittaa tosiaan sinne ja varmistaa varaustilanne, ennen kuin menee paikalle.
Netistä etsimällä löytyi HKV:n vuorot Liikuntamyllyssä: keskiviikko 17.30 - 19.30, perjantai 17.30 - 19.30 ja lauantai 10.30 - 13.00, eli näitä kannattanee välttää. Yleisurheilutapahtumia voi kuikuilla tuolta: http://www.helsinginkisaveikot.fi/tapahtumat.php
Sit perjantaisin siellä on suhaamassa pyöräilijöitä klo. 20.30 - 22.00, sen verran vauhdikkan näköistä hommaa oli, kun kerran sitä ihmettelin, etten taitaisi silloin kentälle uskaltautua
Mutta kannattaa varmaan soittaa tosiaan sinne ja varmistaa varaustilanne, ennen kuin menee paikalle.
Kiitos Johna! Tuolla informaatiolla voi jo helposti tehdä jotain ratkaisuja menon suhteen.
Koska näyttää ainakin toistaiseksi siltä, että lähtijöitä on vain Aino, Katja ja mä, niin siirrytään me suunnittelemaan menoa puhelimitse/s-postilla. Jos vielä ilmaantuu muita innokkaita, niin tänne vaan viestiä. Yritetään sopia joku arkipäivä ens viikolla.
Koska näyttää ainakin toistaiseksi siltä, että lähtijöitä on vain Aino, Katja ja mä, niin siirrytään me suunnittelemaan menoa puhelimitse/s-postilla. Jos vielä ilmaantuu muita innokkaita, niin tänne vaan viestiä. Yritetään sopia joku arkipäivä ens viikolla.