Moi -
Mä lähden vähitellen ajamaan Hyvinkäältä kohti Kotkaa ja pelimestoja.
Miltä telttapaikalta voi tulla noutamaan juoksunumeron ja Emit-tarkistuslipukkeen?
/Sauli
Haku löysi 5 tulosta
- 13.06.26 18:53:37
- Keskustelualue: Kilpailut
- Aihe: Kotka-Jukola 2026
- Vastaukset: 10
- Luettu: 1454
- 31.10.18 23:58:54
- Keskustelualue: Valmennus
- Aihe: Yö-treenit 2018
- Vastaukset: 24
- Luettu: 24990
Re: Yö-treenit 2018
Kiitokset ratamestarille ja hänen apulaisille 31.10. pidetystä yösuunnistustreenistä. Radat olivat hyviä ja oli tosi kiva päästä kokeilemaan yösuunnistusta. Hitaasti kiiruhtaen mutta ainakin rastit löytyi
Tästä on mukava jatkaa seuraaviin treeneihin.
Sauli
Sauli
- 17.10.18 10:29:36
- Keskustelualue: Valmennus
- Aihe: Yötreenit 2017
- Vastaukset: 22
- Luettu: 57909
Re: Yötreenit 2017
Mä pystyn ainakin luomaan pilveen ilmoittautumistaulukon ja ehkä jonkinlaisen forminkin sen päälle. Onko vastaavanlainen ratkaisu mitä käytettiin viime vuonna ok?
Sauli
Sauli
- 22.08.18 17:59:22
- Keskustelualue: Juttupalsta
- Aihe: Hyvä otsalamppu pimeneviin iltoihin ja öihin?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 8379
Re: Hyvä otsalamppu pimeneviin iltoihin ja öihin?
Kiitos Sami vinkistä. Tuo näytti asialliselta kapistukselta joten lähti tilaukseen 
- 15.08.18 22:23:45
- Keskustelualue: Juttupalsta
- Aihe: Hyvä otsalamppu pimeneviin iltoihin ja öihin?
- Vastaukset: 3
- Luettu: 8379
Hyvä otsalamppu pimeneviin iltoihin ja öihin?
Moi, Onko teillä suosituksia hyvästä otsalampusta yötreeneihin / -kisoihin? Akku pitäisi riittää min kahdeksi tunniksi, mielellään enemmänkin. Sellainen jolla pärjää Jukolassakin jos niikseen tulee. Muitakin vinkkejä otetaan vastaan kuin 700euron "LEDX Cobra 6500", joka on varmasti hyvä, m...