Kysymys

Vanha tuttu juttupalsta yleiselle uhoamiselle. Ethän kirjoita tiedotus/ilmoitus-asioita tänne.
Ema

Kysymys

Viesti Kirjoittaja Ema »

Mårten Boström Juoksijassa Hisumuistoistaan:

"Muistan kun laskin syöksylaskuasennossa Ounasvaaran laskettelurinnettä alas, otin nopean leimauksen ja kirin kaverilta karkuun."

Mutta kuka olikaan kyseinen "kaveri" :?:
Paula

Viesti Kirjoittaja Paula »

Voisin olla minä, koska muistan kuinka laskin aura-asennossa Ounasvaaran rinnettä alas, kaaduin mahalleni ja kaveri kiri minulta karkuun. En kuitenkaan usko, että Mårten tarkoitti minua, vaan jotain miespuolista kaveria. Ehkä Jussi P? :D

Eiku hitsiläinen, se olikin Olos, jota mä muistelen. :cry:
Viimeksi muokannut Paula, 11.02.04 15:35:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-juho-

Viesti Kirjoittaja -juho- »

No kai se on helppo kiriä karkuun jos ottaa vauhtia laskettelurinteen päältä p******! Ois kertonu ennemmin siitä ku myöhästy lähdöstä 2min et pääsi suoraa lähdöstä peesiin.
On muuten hienot palvelut noista MM-kisoista ku kuuluu selostus melkee ku olis paikanpäällä, mut eikuitenkaa ihan :wink: Vielä ku joku ehtis väliaikapisteelle et sais väliaikoja.
Tapsa T

Viesti Kirjoittaja Tapsa T »

Mikäs kiirus nuorisolla nyt on kun uhopalstalle ei tässä kuussa ole ilmestynyt mitään uutta? Täältähän ne parhaat tarinat on totuttu lukemaan. :(
Paula

Viesti Kirjoittaja Paula »

Vilkase isä noita muita keskusteluaiheita. Esim. kilpailu-otsikon alla on Kimmo Niemeltä ihan tervettä (?) uhoa. Tää foorumi on laajentanut ton uhoamisenkin kaikille palstoille :D
Ema

Viesti Kirjoittaja Ema »

Nythän mä vasta hokasin ton Juhon avatarin. Kyllä potilas Saarinen saa aina hymyilyttämään... :P
Times

Viesti Kirjoittaja Times »

Ootkos muuten Ema lähössä reissuun ensi viikonloppuna??
Ema

Viesti Kirjoittaja Ema »

Ootkos muuten Ema lähössä reissuun ensi viikonloppuna??
Jep. En olekaan ollut huoltajana matkassa sitten vuoden 1999 Mannan. Silloin otti pattiin. #-o

Voi olla että tuun häiritsemään tiomila-keskittymistänne paluulautan pitkällä yöllä.
Tapsa T

Viesti Kirjoittaja Tapsa T »

Niemet, Saarinen ja muut, syyskesän koitokset alkaa kohta eikä se talvikaan enää niin kaukana ole. Tervettä uhoa ja tarinaa taas kohta tiedossa?
jouni
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jouni »

Kelpaako, jos mä vähän uhoan? No ette te mua usko kuitenkaan, joten:

-SM-pikassa on pari rastilaista a-finaalissa pääsarjassa, mä voisin olla vaikka toinen.

-Oon käyny jo 3 kertaa rullahiihtämässä, ens talvena kulkee hisu!

Ja sitten kun mennään jo ens kevääseen, niin Tiomilan långaltahan meikä tulee vihellellen kärkiletkassa vaihtoon.
aino

Viesti Kirjoittaja aino »

Jos Jouni lupaa tulla långalta vihellellen kärkiletkassa vaihtoon, niin mä lupaan tulla naisten viestin aloituksen kärjessä vaihtoon :lol:

Tämä ei ole kyllä enää sitä tervettä uhoa, jota Tapsa T kaipaili
tapsap

Viesti Kirjoittaja tapsap »

Eiköhän pojat pistetä Ainolle vähän paineita.

Homma menee näin: Jounin lisäksi on neljän ensimmäisen osuuden juoksijoiden onnistuttava (siis jos långa on viides osuus) ja oltava hirveessä lyönnissä. Jouni opettelee sitten talven aikana viheltämään niin että se kuuluu kannustusjoukkojen korviin asti.

Ongelmalliseksi tilanteen tekee se, että naisten viesti on ennen miesten viestiä eli Ainon on joka tapauksessa varmuuden vuoksi tultava kärjessä vaihtoon.
aino

Viesti Kirjoittaja aino »

Jounin uho on ihan terveellä pohjalla, jos pitää vain "opetella talven aikana viheltämään". Mun pitää ehkä petrata hieman myös juoksukuntoa...
tapsap

Viesti Kirjoittaja tapsap »

Seuraavaksi pitäisi kai valita Jounille joku biisi, mitä pitäisi ruveta treenaamaan. Loppu onkin sitten vain odottelua.
Sämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sämpsä »

Meikäkin ajatteli alkaa panostamaan yleisurheilupuoleen. Tavoitteena Heslsingin MM-kisat. Tonniviitosta ajattelin lähteä kenkimään, kun lyhyemmille matkoille ei kerkiä mukaan. Hitzamit yms kumppanit varokaa! :wink: Pitkä ja kestävä kuminauha pitäisi hankkia jostain...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Juttupalsta”