Ensilumikisa 2004
Kisa on nyt sulkeutunut ja veikkauksia ei enää oteta vastaan.
Tässä tiivistelmänä veikkaukset, suluissa toteutunut sää ko. päivälle.
05.11. Ellu (tais olla n. +5, ja vesisadetta muistaakseni)
10.11. Ema (+3, ei sadetta)
13.11. JussiP (+4, poutaa)
15.11. Tero Niemi (+9, tihkusadetta)
16.11. Paula (0, paikoin räntäsadetta)
18.11. TapsaP (-3, maassa vähän lunta, lumisade tulossa illalla?)
19.11. Elisa (-6, poutaa) perttulan pelloilla hiihdetty, kisa ratkennut!
20.11. Pekka
23.11. TapsaT
28.11. Anne
05.12. Jouni
13.12. Aino
27.12. JanneOO
Tässä tiivistelmänä veikkaukset, suluissa toteutunut sää ko. päivälle.
05.11. Ellu (tais olla n. +5, ja vesisadetta muistaakseni)
10.11. Ema (+3, ei sadetta)
13.11. JussiP (+4, poutaa)
15.11. Tero Niemi (+9, tihkusadetta)
16.11. Paula (0, paikoin räntäsadetta)
18.11. TapsaP (-3, maassa vähän lunta, lumisade tulossa illalla?)
19.11. Elisa (-6, poutaa) perttulan pelloilla hiihdetty, kisa ratkennut!
20.11. Pekka
23.11. TapsaT
28.11. Anne
05.12. Jouni
13.12. Aino
27.12. JanneOO
Tänään röpötteli ekan kerran jo jotain valkoista, lunta tahi pikemminkin räntää. Torstaiksi on luvattu sitten jo jonkinmoista lumipyryä. Jos tämä pitää paikkansa on TapsaP kisassa erittäin vahvoilla! Varsinkin jos käy itse torstai-iltasella vähän sutimassa Paavolan pelloilla suksien kanssa. : )
Itse toki veikkaan, että ekat hiihtäjät odottelee lauantaihin asti...
Itse toki veikkaan, että ekat hiihtäjät odottelee lauantaihin asti...
Onneksi olkoon Elisa!
Ilmeisesti lievää sekaannusta siitä onko siellä pellolla hiihdetty eilen vai tänään, mutta eiköhän luovuteta palkinto Elisalle? Vai haluaako joku protestoida?
Hesassa on ainakin niin vähän lunta, että hiihtäminen on ihan mahdotonta. Mutta pakko vaan uskoa että Hyvinkäällä onnistuu.
Ilmeisesti lievää sekaannusta siitä onko siellä pellolla hiihdetty eilen vai tänään, mutta eiköhän luovuteta palkinto Elisalle? Vai haluaako joku protestoida?
Hesassa on ainakin niin vähän lunta, että hiihtäminen on ihan mahdotonta. Mutta pakko vaan uskoa että Hyvinkäällä onnistuu.
Onnittelut, Elisa!!!
Ja kaikki kunnia kuuluu nimenomaan Elisalle - itse olen ollut tässä ainoastaan vaatimattomassa supporterin ja mediapäällikön yhteisroolissa. Laitoin asiasta viestin Vaasaan, jossa koko Niinimäen sisarusparvi on tänään vierailemassa.
"Maailman on erilainen ja vakioveikkaajan ja vielä erilaisempi vakioveikkaajan vaimon silmin",
Hyvää viikonloppua ja hyviä hiihtokelejä kaikille, t: -Aki.-
Ja kaikki kunnia kuuluu nimenomaan Elisalle - itse olen ollut tässä ainoastaan vaatimattomassa supporterin ja mediapäällikön yhteisroolissa. Laitoin asiasta viestin Vaasaan, jossa koko Niinimäen sisarusparvi on tänään vierailemassa.
"Maailman on erilainen ja vakioveikkaajan ja vielä erilaisempi vakioveikkaajan vaimon silmin",
Hyvää viikonloppua ja hyviä hiihtokelejä kaikille, t: -Aki.-