Nyt Jukolan jälkeen on syytä miettiä loppukauden ohjelmaa ja asettaa itselleen (ja muille) tavoitteita loppukesän ja syksyn kisoihin.
Kovan treenin lisäksi uskon että tarvitsemme myös kovia kisoja, jotta rutiinitasoa saadaan nostettua.
Elokuun alussa olisi tarjolla kaksi hyvää viestiä. Perjantaina 6.8. Keski-Suomen viesti Kangasniemellä ja sunnuntaina 8.8. Varsinais-Suomen viesti Turun seudulla. Toivottavasti molempiin saadaan vähintään yksi joukkue.
Viestejä tulee nykyisin juostua ehkä liian vähän ja nyt saataisiin yhdessä viikonlopussa kaksi starttia, rutkasti yökokemusta ja päästäisiin kokeilemaan eri juoksujärjestyksiä.
Kangasniemellä (ajoaika 2,5h) on miehille viisi osuutta seuraavanlaisin tiedoin:
H 17A 5-osuutta lähtö klo 19
1-osuus valoisa 70 min
2-osuus valoisa 40 min
3-osuus hämärä/putki 70 min
4-osuus pimeä 60 min
5-osuus pimeä 60 min
Turusta ei ole vielä tarkempia tietoja.
Loppukesän viestejä
Kuinkas on naisten osallistuminen loppukesän / syksyn viesteihin? Am-viestiin ollaan näillä näkymin lähdössä 1 joukkueella, vai onko muita halukkaita kuin minä, Hanna ja Elisa? Kaipailen myös seuraa pihkaniskaviestiin 21.8, löytyiskö innokkaita? Ja SM-viestiin lähdetään varmaan ainakin yhdellä joukkueella, vai kuinka?
Helteisiä suunnistushetkiä kaikille!
Helteisiä suunnistushetkiä kaikille!
-
Heippa, tiedän että Ainolla on kiinnostusta lähteä Pihkaniska-viestiin. Jos viesti jää yhdestä juoksijasta kiinni, niin kyllä mä voisin sinne lähteä. Laitan nimen Verkkovihkoon, jahka olen infonnut aviosiippaa näistä suunnitelmista... SM-viestiin lähden myös jos tarvitaan.
-