Venlojen viesti 2004
Venlojen viesti 2004
Huomenna puoli vuotta aikaa Venlojen viestiin, jossa pitäisi ilmeisesti pinkoa ihan reipasta vauhtia.
Osuudet:
1. 7,7-7,8 km 39 min
2. 7,6-7,7 km 39 min
3. 6,3-6,4 km 34 min
4. 8,3-8,4 km 44 min
Osuudet:
1. 7,7-7,8 km 39 min
2. 7,6-7,7 km 39 min
3. 6,3-6,4 km 34 min
4. 8,3-8,4 km 44 min
Aivan! Se, että maasto on pääosin tasaista kangasmaastoa, ei ainakaan mua lohduta tuon vauhdin suhteen. Pitäisi nyt vain päästä näistä vaivoista ja kunnolla treenaamaan, niin voisi olla jotain mieltä lähteä sinne laukkaamaan. Ennen kun aloin sairastella ja ennen kuin kuulin ihanneajat, olin ajatellut asettaa itselleni ensi kaudeksi tavoitteeksi päästä ykkösjoukkueen ykkösosuudelle ja tulla sadan joukossa vaihtoon. Nyt voi tuo sata olla aika tiukassa... 

Oikeesti ratsastuksesta menee vaan jalat jumiin 
ei ollut tarkoitus lannistaa ketään vaan herätellä keskustelua/ajatuksia. Mä ainakin vielä ajattelin ehtiä jonkunmoiseen kuntoon ennen kesää, vaikka en vielä ole päässyt aloittamaan kunnon treenaamista.
Sitäkin voitaisiin jossain joskus pohtia, miten se jalka saadaan nousemaan vähän reippaammin eli miten saadaan sitä vauhtia. Tää kuuluis varmaan valmennus topicin alle, mutta ensi vuonna voitaisiin yrittää mennä ainakin joskus Liikuntamyllyyn juoksemaan? Oli muistaakseni pojillakin suunnitelmissa.

ei ollut tarkoitus lannistaa ketään vaan herätellä keskustelua/ajatuksia. Mä ainakin vielä ajattelin ehtiä jonkunmoiseen kuntoon ennen kesää, vaikka en vielä ole päässyt aloittamaan kunnon treenaamista.
Sitäkin voitaisiin jossain joskus pohtia, miten se jalka saadaan nousemaan vähän reippaammin eli miten saadaan sitä vauhtia. Tää kuuluis varmaan valmennus topicin alle, mutta ensi vuonna voitaisiin yrittää mennä ainakin joskus Liikuntamyllyyn juoksemaan? Oli muistaakseni pojillakin suunnitelmissa.
-
Venlojen viesti
Meidän perheen tytöt lähteekin omalla sisarusporukalla Venloihin, viimeksi oltiin -95 Sipoossa, nyt kokeillaan taas kokoonpanolla Mia, Lotta, Ammi ja mä.
Seuran kakkos- ja kolmosjoukkueet saanevat muita 'vahvistuksia'.
Innokasta treenivuotta!
- nopeutta pitäis löytää lisää itsellekin -
T:Ellu
Seuran kakkos- ja kolmosjoukkueet saanevat muita 'vahvistuksia'.
Innokasta treenivuotta!
- nopeutta pitäis löytää lisää itsellekin -
T:Ellu

Terve vaan Aino ja muutkin! Tuo on tosi hieno juttu Ellu, harva saa joukkueen omasta perheestä! Mites muuten, kohta on joukkueiden ilmoitusajankohta ale-hintaan käsillä. Ilmoitatteko te itse perhejoukkueenne, vai onko se yksi seuran joukkueista?
Ja sitten kaikki hiihtämään, on vihdoinkin siihen sopivat kelit!
Ja sitten kaikki hiihtämään, on vihdoinkin siihen sopivat kelit!

Koska venlojen viestissä ei kuitenkaan toivottavasti hiihdetä, kaikki venlat innolla mukaan kokeilemaan sitä vauhtia lauantain testijuoksuun! Haaste koskee kaikkia venloja joukkuenumerosta piittaamatta!
Itse en lupaa vauhtia pitää, ellei sitten jouluna "ansaittu" lepo ja hyvä ruoka ole edistäneet asiaa...
Itse en lupaa vauhtia pitää, ellei sitten jouluna "ansaittu" lepo ja hyvä ruoka ole edistäneet asiaa...