Mulle kuuluis antaa 20 sek/oikea vastaus koska en kuulu Hyraan (ja en voi omata sisäpiirin tietoa) ja oon muutenkin aika hidas ja ikämies. Pessaan edellistä ja vastaan myös että Jukka ja Elmeri "Ematin" Vähänen
Anonymous kirjoitti:Mulle kuuluis antaa 20 sek/oikea vastaus koska en kuulu Hyraan (ja en voi omata sisäpiirin tietoa) ja oon muutenkin aika hidas ja ikämies. Pessaan edellistä ja vastaan myös että Jukka ja Elmeri "Ematin" Vähänen
Siis nyt petti automaattinen sisäänkirjaus. Oisin voinu järjestää oman kisan kuka tuo vieras oli, mutta olkoon nyt. Meikähän sen kirjoitti...
Täh? Saako joku tosta kuvasta jotain selvää? Musta se näyttää joulukoristeelta. Eihän siinä ole ihmishahmoja ollenkaan. Vai onko tämä muille helppo, kun veikkaavat kaikki samoja henkilöitä, vai peesaako kaikki vaan Timestä?
Jaahas, uusi kuva herättää keskustelua. hyvä niin. Vastauksista sen verran että jotkut näyttävät olevan paremmin kärryillä kuin toiset. Tai tämän päiväiseen sählyvuoroon viitaten voisi sanoa että jotkut ovat paremmassa vireessä kuin toiset.