Oletko vastaanottanut seuran viimeisimmissä varustetilauksissa tuotteita, jotka ovat eri kokoa kuin mitä olit tilauksessasi ilmoittanut?
Näyttäisi siltä, että varusteiden toimittaja (noname) on tehnyt joitakin virheitä kokojen kanssa toimittaessaan tavaroita meille. Kuitenkin vaihtoa varten olisi tärkeää saada tarkasti tietää, mitkä tuotteet ovat tulleet väärän kokoisina ja mitkä on mahdollisesti vahingossa jaettu tilaajille väärän kokoisina. Siksi pyydän kaikkia viimeisimpään varustetilaukseen osallistuneita mahdollisimman pian tarkastamaan vastaanottamiensa varusteiden koot, että ovat tilatun mukaiset. Tällä hetkellä esimerkiksi tavallisia suunnistuspaitoja ei ole kaikille tilanneille oikean kokoisina. Lisäksi epäselvyyksiä on ollut trikoo-housujen kanssa. Mustia suunnistussukkia ei toimittajalta vastaanotettu yhtään paria. Ilmoitukset varusteista suoraan mulle tai tähän viestiketjuun, kiitos.
Tavoitteenani olisi saada jaettua kaikille Jukolaan lähtijöille uutta varustetta mukaan, mutta itse en itse ole Mikkeliin lähdössä. Jakamattomat varusteet (puuttuneita ja väärän kokoisia varusteita lukuun ottamatta) ovat luonani Hyvinkäällä Monninkatu 4:ssä. Omia voi tulla hakemaan pois arki-iltaisin klo 20 jälkeen, viikonloppuna mahdollisesti muinakin kellonaikoina. Tarvittaessa hoidan myös varusteiden toimituksen Hyvinkään keskustan alueella. Vastaanottaja saa lisäksi viitetiedot varusteiden maksamista varten. Soita ja sovi ajankohta

Terkuin,
uusi varustemies Juhana
050 378 5335
juhana.kammonen _ät_ pp.inet.fi