Tunturisuunnistus

Keskustelua suunnistuskilpailuista. Sekä kesä- että hisukisoista, henkilökohtaisista että viesteistä.
Vastaa Viestiin
webmaster
Site Admin

Tunturisuunnistus

Viesti Kirjoittaja webmaster »

jjnikkin

paria vailla

Viesti Kirjoittaja jjnikkin »

löytyykö innokkaita tunturiin lähtijöitä, HA tai HB sarjaan :?:

-jari
aino

Viesti Kirjoittaja aino »

Tai mulle seuraa D21C-sarjaan...
jannes

Viesti Kirjoittaja jannes »

Mä haluasin lähteä tuntureille. Mulla ei ole silloin lomaa, mutta voin järjestää pidennetyn viikonlopun. H21A-sarjan matka on liian pitkä, joten osallistuisin H21B-sarjaan. Millä sinne Saariselälle asti pääsee? T:Janne S
jjnikkin

Viesti Kirjoittaja jjnikkin »

moi,

sain jo tehtaalta seuraa tunturiin, sarja on vielä auki, mutta ei sinne asti kannata parin tunnin pyrähdyksen takia lähteä. http://www.vertaa.fi auttaa lentojen haussa, ivalon kentältä on 30km saariselälle.
tapsap

Viesti Kirjoittaja tapsap »

Käytiin sitten Saariselällä. Hienot maastot, eikä säässäkään ollut moittimista. Ainoa negatiivinen asia oli Teron pohkeet, jotka ei oikein enää 150min juoksun jälkeen toimineet. Niin ja se lauantain ykkösrastin megapummi. Ema lupasi käydä tällä viikolla tarkastamassa sen paikan. Kohtalaisen vaikea varmaan ratamestarinkin laittaa rasteja paikalleen Vahtamapään rinteeseen kun yhtä karttaan merkittyä notkoa kohden maastossa oli kymmenen karttaan merkkaamatonta notkoa.

Ensi vuonna Tunturi on taas Sallan Tuntsalla ja nyt mennään vielä 30km pohjoiseen vuoden 2002 kilpailukeskuksesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailut”