Varusteasiaa!

Ilmoita seuran tilaisuuksista, talkoista yms.
Vastaa Viestiin
kammosen.juki
Viesti:

Varusteasiaa!

Viesti Kirjoittaja kammosen.juki »

Hei!

Oletko vastaanottanut seuran viimeisimmissä varustetilauksissa tuotteita, jotka ovat eri kokoa kuin mitä olit tilauksessasi ilmoittanut?

Näyttäisi siltä, että varusteiden toimittaja (noname) on tehnyt joitakin virheitä kokojen kanssa toimittaessaan tavaroita meille. Kuitenkin vaihtoa varten olisi tärkeää saada tarkasti tietää, mitkä tuotteet ovat tulleet väärän kokoisina ja mitkä on mahdollisesti vahingossa jaettu tilaajille väärän kokoisina. Siksi pyydän kaikkia viimeisimpään varustetilaukseen osallistuneita mahdollisimman pian tarkastamaan vastaanottamiensa varusteiden koot, että ovat tilatun mukaiset. Tällä hetkellä esimerkiksi tavallisia suunnistuspaitoja ei ole kaikille tilanneille oikean kokoisina. Lisäksi epäselvyyksiä on ollut trikoo-housujen kanssa. Mustia suunnistussukkia ei toimittajalta vastaanotettu yhtään paria. Ilmoitukset varusteista suoraan mulle tai tähän viestiketjuun, kiitos.

Tavoitteenani olisi saada jaettua kaikille Jukolaan lähtijöille uutta varustetta mukaan, mutta itse en itse ole Mikkeliin lähdössä. Jakamattomat varusteet (puuttuneita ja väärän kokoisia varusteita lukuun ottamatta) ovat luonani Hyvinkäällä Monninkatu 4:ssä. Omia voi tulla hakemaan pois arki-iltaisin klo 20 jälkeen, viikonloppuna mahdollisesti muinakin kellonaikoina. Tarvittaessa hoidan myös varusteiden toimituksen Hyvinkään keskustan alueella. Vastaanottaja saa lisäksi viitetiedot varusteiden maksamista varten. Soita ja sovi ajankohta :).

Terkuin,
uusi varustemies Juhana
050 378 5335
juhana.kammonen _ät_ pp.inet.fi
Rastit ovat tuolla ulkona
kammosen.juki
Viesti:

Re: Varusteasiaa!

Heippa,

Mukavasti on väkeä käynyt varusteita hakemassa ja osan olen myös itse saanut toimitettua. Jakelu jatkuu edelleen tällä viikolla arki-iltaisin klo 20 jälkeen.

Varusteet, joita ennen Jukolaa ei ehditä jakaa, olen ajatellut antaa jollekin Mikkeliin mänijälle mukaan, jotta kaikilla Jukola-taipaleelle lähtevillä olisi mahdollisuus saada uudet varusteet mukaan. Jäljellä olevat mahtuvat jo pieneen pahvilaatikkoon. Kukahan ottaisi laatikon mukaan?

Kerrottakoon lisäksi, että tavarantoimittajan kanssa olen sopinut, että kaikki puuttuvat varusteet tulevat Jukola-alueelle ja yhden seuran jäsenen tulisi tuolloin käydä hakemassa koko pussi Nonamen Arposelta teltoilla sitten jaettevaksi. Tarkennan vielä mitä varusteita on oikeasti tullut tilattu määrä, ja mitä oikeasti puuttuu. Näyttäisi siltä, että suunnistuspaitoja on tullut tilatun mukainen määrä, oikeanhihaisina ja oikeankokoisina eli seuran päässä on tapahtunut jokin virhe kokojen kanssa.

Terveisin - Juhana
kammosen.juki
Viesti:

Re: Varusteasiaa!

Heippa,

Turpiaisen Janne kävi äsken hakemassa minulta loput edellisen varustetilauksen jakamattomat varusteet tuotaviksi Mikkeliin Jukola-paikalle. Varusteet ovat yhdessä oranssi-valkoisessa pahvilaatikossa, jonka kyljessä lukee "HyRa-varusteet". Laatikon kyljessä on meikäläisen puhelinnumero (050 378 5335) ja soittaa saa, mikäli varusteasioista tulee kesken tapahtuman kysyttäviä. Janne sanoi tuovansa laatikon omalle teltalleen.

Laatikossa olevat varusteet on pussitettu urheilijakohtaisesti. Jokaisen pussin kyljessä lukee, kenen varusteet pussi sisältää. Yhden tuotteen tilaukset ovat tavarantoimittajan läpinäkyvissä muovipusseissa, useamman tuotteen tilaukset ovat valkoisissa "roskapusseissa". Lisäksi jokaisen pussin kyljessä lukee sisällön hinta, ja tuo summa tulee maksaa pankin kautta pussin sisällä olevalta siniseltä paperilapulta löytyvillä maksutiedoilla.

Partasen Tapsa käy lisäksi hakemassa paikan päällä Nonamen Arposelta pussin, joka sisältää tavarantoimittajalta puutteiksi jääneitä varusteita. Nämä varusteet päätyvät siis Tapsan kautta oikeille omistajilleen ja laskutetaan tilaajilta myöhemmin. Pyytäisin, että näitä varusteita ei sekoitettaisi pahvilaatikossa olevien kanssa, ettei sekaannuksia pääsisi syntymään. Pussissa on varusteet seuraaville tilaajille:

Laurinen Mari: Terminator-housut (XXL - polvimalli) + mustat suunnistussukat (M)
Partanen Jussi: Juoksupuku (M)
Partanen Paula: mustat suunnistussukat (M)
Saari Mirva: mustat suunnistussukat (M)
Saviaho Aarno: mustat suunnistussukat (L)
Sillanpää Hanna: Juoksupuku (L)
Sillanpää Sampo: Juoksupuku (XL)
Tukiainen Jouni: Terminator-housut (L - polvimalli)
Turpiainen Janne: mustat suunnistussukat (M)
Turpiainen Milla: mustat suunnistussukat (M)

Tämmöistä tällä kertaa. Tsemppiä kaikille Jukolaan! Toivon, että mahdollisimman moni kävisi noutamassa varusteensa Jukola-reissulla, kun siihen nyt mahdollisuus on. Kaikkiin kysymyksiin varusteita koskien vastailen mielelläni.

Terveisin,
uusi varustemies Juhana
050 378 5335
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset ilmoitukset”