Voisin olla minä, koska muistan kuinka laskin aura-asennossa Ounasvaaran rinnettä alas, kaaduin mahalleni ja kaveri kiri minulta karkuun. En kuitenkaan usko, että Mårten tarkoitti minua, vaan jotain miespuolista kaveria. Ehkä Jussi P?
Eiku hitsiläinen, se olikin Olos, jota mä muistelen.
Viimeksi muokannut Paula, 11.02.04 15:35:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No kai se on helppo kiriä karkuun jos ottaa vauhtia laskettelurinteen päältä p******! Ois kertonu ennemmin siitä ku myöhästy lähdöstä 2min et pääsi suoraa lähdöstä peesiin.
On muuten hienot palvelut noista MM-kisoista ku kuuluu selostus melkee ku olis paikanpäällä, mut eikuitenkaa ihan Vielä ku joku ehtis väliaikapisteelle et sais väliaikoja.
Vilkase isä noita muita keskusteluaiheita. Esim. kilpailu-otsikon alla on Kimmo Niemeltä ihan tervettä (?) uhoa. Tää foorumi on laajentanut ton uhoamisenkin kaikille palstoille
Homma menee näin: Jounin lisäksi on neljän ensimmäisen osuuden juoksijoiden onnistuttava (siis jos långa on viides osuus) ja oltava hirveessä lyönnissä. Jouni opettelee sitten talven aikana viheltämään niin että se kuuluu kannustusjoukkojen korviin asti.
Ongelmalliseksi tilanteen tekee se, että naisten viesti on ennen miesten viestiä eli Ainon on joka tapauksessa varmuuden vuoksi tultava kärjessä vaihtoon.
Meikäkin ajatteli alkaa panostamaan yleisurheilupuoleen. Tavoitteena Heslsingin MM-kisat. Tonniviitosta ajattelin lähteä kenkimään, kun lyhyemmille matkoille ei kerkiä mukaan. Hitzamit yms kumppanit varokaa! Pitkä ja kestävä kuminauha pitäisi hankkia jostain...