Miksi tuolla sedällä on töhnää naamassa? Taitaa olla Janne K tai sitten Jone. Toisaalta voisi se olla Lammin Jonikin, mutta Tapsalla ei kyllä taida olla kuvaa siitä.
Kun olen jo itse vastannut, niin tulen vähän herpaannuttamaan huomiotanne. Meinaan toi kuvaan piiloutunut sankari muistuttaa melkoisesti siinä taulussa, olisiko 'Huuto', pällistelevää jamppaa. Ja eiks sen taulun ole maalannu Edvard Münch, ja taiteilijathan ovat usein perin narsistisia, joten mikäli en olisi jo käyttänyt arvaustani/tietoani, niin pistäisin etumatkani peliin Münchin puolesta.
Niin ,no en mä tietenkään tiedä varmasti, onko Tapsalla kuvaa Jonista. Päättelin kuitenkin, että ehkä se on kuvannut enemmän näitä muita miekkosia. Itsekään en vielä selvää vastausta antanut, joten nyt valitsen neljästä mielessäni olevasta vaihtoehdosta....Janne Å:n!
Kyllä. Tämä on juuri niitä kisoja, missä säännöt muuttuvat kisan edetessä. Keksin muuten aamulla töihin ajellessa tass uuden säännön.
Tästä lähtien viimeisenä vastauspäivänä, nyt lauantai, ei saa enää vaihtaa veikkaustaan. Ja jokaisella on siis lupa vaihtaa veikkaustaan vain yhdessä kisassa, ei kaikissa.