Ensilumikisa 2004
Tiedot Keski-Suomesta kertovat: "Lumetus alkanut 16.11.2004 "
(http://www.laajavuori.com/talvi/index.html)
Kyseessä on niin sanottu ensilumenlatu, joka on (ainakin osittain) kylmäputkien päällä. Joten hyvältä näyttää tilanne maailman suurimmassa kylässä - varsinkin kun olen itse menossa sinne maanantaina pariksi päiväksi (ja seuraavana viikkona myös).
Onko Rastin jyväskyläläisillä jotain ensi käden tietoa Laajavuoren lumitilanteesta? Eräältä hiihtävältä yliopistolaiselta olen kyllä saanut infoa, mutta hän ei ole käynyt ainakaan paikan päällä vielä tilannetta katsomassa.
t: -Aki-
(http://www.laajavuori.com/talvi/index.html)
Kyseessä on niin sanottu ensilumenlatu, joka on (ainakin osittain) kylmäputkien päällä. Joten hyvältä näyttää tilanne maailman suurimmassa kylässä - varsinkin kun olen itse menossa sinne maanantaina pariksi päiväksi (ja seuraavana viikkona myös).
Onko Rastin jyväskyläläisillä jotain ensi käden tietoa Laajavuoren lumitilanteesta? Eräältä hiihtävältä yliopistolaiselta olen kyllä saanut infoa, mutta hän ei ole käynyt ainakaan paikan päällä vielä tilannetta katsomassa.
t: -Aki-
Akille (ja muillekin tiedoksi):
Ite en oo vielä toistaseksi paikan päällä käynyt tilannetta katsastamassa, vaikka tässä 100 metrin päässä asunkin...
Sukset on meinaan vielä siellä etelässä.
Mutta kyllä sinne Laajavuorelle päin ainaki ihmisiä lappaa sukset kädessä ja huhu kertoo, että tykkilatua ois ihan kelpo kunnossa 1,3 km. Toistasex vasta luistelukunnossa, mutta pertsanki latu vissiin huomenna tulossa. Ja tän päivää on tota lunta taivaaltaki tullu, joten toivottavasti kohtapuolin hiihellään luonnonlumillaki...
Ite en oo vielä toistaseksi paikan päällä käynyt tilannetta katsastamassa, vaikka tässä 100 metrin päässä asunkin...

](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Mutta kyllä sinne Laajavuorelle päin ainaki ihmisiä lappaa sukset kädessä ja huhu kertoo, että tykkilatua ois ihan kelpo kunnossa 1,3 km. Toistasex vasta luistelukunnossa, mutta pertsanki latu vissiin huomenna tulossa. Ja tän päivää on tota lunta taivaaltaki tullu, joten toivottavasti kohtapuolin hiihellään luonnonlumillaki...
Tulokset
Erittäin tiukaksi muodostunut ensilumikisa ratkesi siis Elisan täsmävoittoon. Elisalle on nyt luovutettu ensilumikisan mestari -titteli, jonka merkiksi hän kantaa lumihiutaleen kuvaa foorumiviesteissään. (Toimitus pidättää oikeuden vaihtaa kuvaa pienempään jossain vaiheessa.)
Ensilumikisa jälleen ensi vuonna. HyvinkäänRasti.fi:n talousosaston pojat Tukiainen & Tukiainen lupailivat, että ensi vuoden budjetista voidaan voittajalla lohkaista kaksi kertaa isompi palkinto kuin tänä vuonna.
Ensilumikisa jälleen ensi vuonna. HyvinkäänRasti.fi:n talousosaston pojat Tukiainen & Tukiainen lupailivat, että ensi vuoden budjetista voidaan voittajalla lohkaista kaksi kertaa isompi palkinto kuin tänä vuonna.
-
Täytyypä kirjoitella, jotta näkee minkä näköinen se lumihiutale oikein on. Ja suuri kiitos palkinnosta (?), lupaan lunastaa sen jossain vaiheessa, kunhan lunta on vähän enemmän... Kuten Akin kommenteista voikin päätellä, otamme todellakin kaikki veikkaukset, arvonnat ja kilpailut hyvin hyvin tosissaan. Mitä veikataankaan seuraavaksi?
Ettei tarvitse turhaan lçhteç syyllistç Tampereen torilta hakemaan, tuunustan ettç vçliaikaisessa nettipimennossa kilpailustanne tçysin tietçmçttomçnç kçvin Roopen kanssa Perttulassa mçkeç laskemassa ja samlla kuntoutin 200 000 km mççrçvuosihuollosta pikkuhiljaa toipuvaa polveani. Olisi vaan pitçnyt kçydç jo 16.11. niin olisi puheet loppunut ja saatu moraalisesti oikea voittaja kilpailulle, sillç 30 vuoden kokemuksella tiredçn, ettç vçhemmçllçkin lumihçrmçllç on Perttulassa hiihdelty.
t. Ossi
t. Ossi
styrkka peliin eikä grammiakaan periks
-