Vuodenvaihteen harjoituksia

Valmennusaiheinen keskustelu; testijuoksut, salivuorot, yms.
niemielisa

Viesti Kirjoittaja niemielisa »

Toivottavasti vuodenvaihteen treeneissä oli paljon porukkaan. Itse päädyin eilen Tervakosken metsiin lenkille. Todettiin isän kanssa, että paikalliset (vähälumiset) kuusimetsät ovat varsin mukavaa lenkkimaastoa, peurapolkujakin löytyy tossun alle sekä hirviä katseltavaksi.
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Sunnuntaina polulla oli vähintään 12 ihmistä ja 2 koiraa. Nuoskainen lumi tamppaantui hyvin tiiviiksi.

Lauantaina vedettiin yösuunnistusta 6 hengen voimin.

Perjantaina polulla oli 5 henkeä.
Paula

Viesti Kirjoittaja Paula »

Jeps, ja mä olin la päivällä äidin kanssa kiertämässä yösuunnistusrataa kreppejä vieden. Jouni kävi myös seuraavana päivänä samalla radalla.

On totta, että metsässä on nyt sen verran vähän lunta, että suunnistusharjoitukset onnistuvat melko hyvin missä vaan Etelä-Suomessa. Tämän vkonlopun keli oli lisäksi Tapanin taisteluun verrattuna mukavampi, koska lumi oli painunut kasaan eikä ollut niin märkää.
jussip

Viesti Kirjoittaja jussip »

Kaupissa oli rastilaisia enemmän kuin sveitsissä konsanaan: Ema, Lehtinen, minä ja Joni. Ensimmäinen hiihtokisa 12 vuoteen takana, hauskaa oli ja maaliin päästiin huikealla työpaikkajoukkueella. Hämeen viestin kärkeenkin jäätiin alle tunti.
jouni
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jouni »

Anonymous kirjoitti:Jos tossuleiri pidettäisiin 14.-16.1., niin mikä olisi tammikuun testijuoksun uusi päivämäärä (nyt la 15.1.)? Pirkkolassa on testijuoksu ti 11.1. klo 18.15.
Pidetään tehoviikonloppu. Itse en ole leirille lähdössä, joten testijuoksu pidetään normaalisti la 15.1. Startti klo 14.00. Toivottavasti saan edes pari juoksukaveria. Siis kaikki ne, jotka eivät kykene leirille lähtemään, on aika tehdä ohikulkutien tj:lle aika, jota sitten lähdetään kevättä kohti parantamaan.

Lähtöpaikka siis pohj. ohikulkutiellä Erkylän P-paikan kohdalla, eli tuolla:
http://kartta.hyvinkaa.fi/hyvinkaa/map. ... yratjlahto
jouni
Site Admin
Viesti:

Viivalla, anyone? Edes Vähäsen poikia (vaikka niitä ei taitaisi alkusuoran jälkeen enää näkyä).
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Uteliashan en ole, mutta kysyn kuitenkin, miksi esim. Jouni ja Niemen veljekset passaavat tossuleirin?? Joku hyvä syy tähän täytyy olla.
niemielisa

Viesti Kirjoittaja niemielisa »

Voi rähmä, taas unohtui sisäänkirjautuminen.
jouni
Site Admin
Viesti:

Tietääkseni Niemen veljekset on tulossa leirille, kun Tarpian kisat peruutettiin. Mulla on rahat loppu.
Ema

Viesti Kirjoittaja Ema »

Testijuoksu harkinnassa, en vielä lupaa tulla. Viime viikolla tuli vedettyä jo pari TJ:tä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Valmennus”