Tänään taas on se päivä kun 20.00 paavolan kaukalossa tapahuu. Valmistautukaa Kimmon ilotulitukseen maaleja tulee liukuhihnalta. Paljon porukkaa paikalle jotta muihin ei väsy iske katsellessa mun maalintekoa. T "turjake" Niemi ei tee tänään 1 maalia enempää siitä pidän huolen. cool
Tänään taas paavolan kaukalossa tapahtuu. Kannattaa tulla katsomaan ja kokemaan K Niemen häikäisevä maalintekotaito ja uskomattomat lätty syötöt. T Niemeä viedään kuin litran mittaa. Kaikki pelailemaan ja hurraamaan Kimmolle. Lenkillekkin pääsee lähtö 19.10 paavolan koulun parkkipaikalta. Mukana ainakin K T Niemi ja Turkiainen. JUST
Menee se viikko nopeasti. Tänään taas paavolan kaukalossa sählyä. Itse en tänään lenkille ehdi, mutta lenkki kaveria voi kysellä T Niemestä. Voi sitä maalien juhlaa kun meikä painaa palloo maaliin siinä ei ehdi tapsakaan kissaa sanomaan. On se vaan niin että palloa pussiin ja kädet ylös. Tulkaahan kaikki pelailemaan ja näkemään miltä sählääminen näyttää.
Innokas naispelaaja jäi oven taakse koputtelemaan (suomenna=hakkaamaan ), kun tuli vähän myöhässä paikalle. Siitä korpeentuneena joutuu seuraavalla kerralla rankaisemaan kaikkia.
Ja taas viikko vierähtäny ja päivä mennä illal sählyä pelaamaan. En tässä kommentoi kuka vie tänään ketä mutta sen näkee vain tulemalla pelaamaan. Itse otan pikkasen rauhallisemmin tänään ja teen vain 25 maalia. On se niin. ilmoitelkaa joku jos kisa kiireiden takia sählyä ei tänään olisikaan. Meikä ainakin olis viival. Eikun arskoja
Voihan puskuri enhän itsekkään muistanu, Onneksi Elmeri pelasti. Tänään ei ole sählyä Paavolan koululla Hiihtoloman takia joten en pysty viemään ketään piste.
Tänään taas rämähtää paavolan koulul isketään palloa maaliin. Kaikki pelailemaan ja katsomaan K Niemen näytöstä. on se vaan niin et kyl kaverit tänään pyörii. Suosittelen tulemaan ajoissa takuita siitä että joku kuulee oveen koputtajia ei ole. Eli aikaisin paikalle niin pääsee näkemään meikän uutta lyöntiä
Ti ja paavolan koululla jytisee taas kello 20.00. muistakaa tulla ajoissa ottipaikoille että pääsette uittamaan matoa. meikä ei tänään pysty montaa maali tekemään, mutta kaikki vedot lupaan ottaa kiinni. hanska heiluu. tarpeeksi kun vetää niin voin ehkä yhen armo maalin antaa. Sähläämään vaan. Kyl meikä on vaan niin äärettömän hyvä sählyn pelaaja, et oikein hirvittää. Osumat lasketaan on päivän sana.