Sähly
jep jep
Kyllähän sähly on tänään. EN tiedä keitä on lenkille lähös mut itse menen hiihtämään ja sen jälkeen taas iskemään palloa Eman selän taakse hirveellä sykkeellä. Täytyy viime viikon mustelmat pistää jakoon. Kyllä meikä taas on ylivoimainen tänään ei tapsakaan ehdi mukaan. jepulis on kyllä ylivertainen kaveri. (tarkoitan kirjoittajaa). Muistakaa tulla ajoissa.

ELÄMÄ ON MUNKIN VARASSA!!
Sählätään
Tänään taas muistakaa tulla pelailemaan nyt on sairaudet voitettu ja työmatkat pidetty ja eikun paavolan koululle ottamaan miehestä mittaa. K Niemi iskee tänään semmosia maaleja että niistä kerrotaan vielä tuhannen vuoden päästä lapsien päiväunissa. Muistakaa tulla ajoissa jotta ovi on vielä auki ja saatte lämmiteltyä herkkiä lihaksianne pelikuntoon. Lupaan ottaa kaikki vedot tänään kiinni jotka maalivahti vuorollani tulevat kohti meikäläisen ohimoa. tapaamisiin illalla klo 20.00 paavolan kaukalo.

Ilmeisesti sählyvuoro on kesätauolla jo nyt.
Kaupungin sivuilla lukee:
"ajalla 23.8. - 12.12.2004 JA 3.1. - 22.5.2005"
http://www.hyvinkaa.fi/modules/page/sho ... t=sisasivu
Kaupungin sivuilla lukee:
"ajalla 23.8. - 12.12.2004 JA 3.1. - 22.5.2005"
http://www.hyvinkaa.fi/modules/page/sho ... t=sisasivu
tänään taas
Kesä on taittumassa syksyksi ja se tietää jos olen oikeassa niin tänään sählyvuoron alkua joten kaikki raihnaset ja vähemmän raihnaset voivat siis kaivaa sählymailan esille ja saapua tänään totuttuun aikaan klo 20.00 Paavolan kaukaloon. Itse olen tulossa joten taitoa ja vauhtia riittää joten tule paikalle todistamaan kun muita viedään K Niemen toimesta. Herkkyys ei aivan vielä ole aivan kohdallaan, mutta silti lupaan ainakin 15 maalia tänään. Tapani, T Niemi ja Turkiainen ei luultavasti tee yhtään. Kavereitten sihti on kesäteräs niin vedot suuntautuu kohti ladonseinää.

jooo niiin
Tänään taas on kaikkien aika kaivaa sählymailansa kaapista. Toiset kaivoivat jo viime viikoksi mutta tänään on muittenkin tehtävä asialle jotain. tänään siis klo 20.00 paavolan kaukalo jytisee ja heiluu kun K Niemi iskee maaleja. Turha on maaliakaan koittaa tehdä kun joka vedon hoitaa kotiin. Kaikki siis pelaamaan
niimpä niin
Se on helppo uhota kun meikäläisen kanssa pelailee niin syötöt napsahtelee lapaan ja usko omaan tekemiseen kasvaa suunnattomaksi. Tapanille tiedoksi että Turkki on maa ja K Niemen karvoitus on ajat sitten lähtenyt kiertämään maailmaa. Ilmoitelkaahan T Niemelle tulostanne pelaamaan