Tiomila 2006

Keskustelua suunnistuskilpailuista. Sekä kesä- että hisukisoista, henkilökohtaisista että viesteistä.
tapsap

Tiomila 2006

Viesti Kirjoittaja tapsap »

Tiomilan ilmoittautuminen on avattu verkkovihkoon. Löytyy hiihtosuunnistus 2006 kalenterista.

http://www.tiomila.se
kammosen.juki
Viesti:

Kujetys yms.

Viesti Kirjoittaja kammosen.juki »

Heip,

Olen ilmoittautunut Tiomilaan 2006 ja tiedustelen näin ennakkoon, että paljonko on reissun omakustanne noin suurin piirtein:?: Entä miten paikan päälle on edellsivuosina matkustettu:?: Järjestetäänkö kisaan jonkinlainen karsinta tms katsastus, sillä täytyy sanoa, että alkeelliset suunnistustaitoni ovat korkeintaan Rastin 7-joukkueen tasoa :roll: :)
Tulen kuitenkin yrittämään parhaani
Rastit ovat tuolla ulkona
tero.niemi

Viesti Kirjoittaja tero.niemi »

Yleensä ollaan lähdetty Asemankoululta bussilla ja sitten laivalla yli Ruotsiin. Paluu maanantaina jossain vaiheessa.
Hinta on ollu n. 70-100 euroa muistaakseni, joku voi korjata jos muistaa paremmin.
Tiomilaan ollaan yleensä katsastettu kevään ekoissa kisoissa tai kevään leireillä, mutta kakkoseen on yleensä päässy juoksemaan ilman näyttöj
Ellu

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Juu näin on matkakuviot olleet ja ovat tänäkin vuonna. Matkajärjestelyt hoidan minä eli Elina B. Alustavan varauksen olen jo tehnyt ja Siljalla mennään Helsingistä ja sinne on myös paluu maanantaina 9-10 aikoihin aamulla. Hinta on noin sadan euron paikkeilla kaikkine matkakuluineen, joita ovat bussin vuokra, hytit, aamiainen, ruokailut ym.
Tarkemmat aikataulut tulevat palstalle siinä vaiheessa kun ne tiedetään.
Verkkovihkoon vaan nimiä ja syntymäaikoja (paitsi Niemet :wink: ) ja illallisvaraus. Buffet-illallisen hinta on peräti 28 euroa tänä vuonna, mutta ah, niin kivaa.

Ja eikun harjoittelemaan! :P

Yhteystietoni, jos tulee kysyttävää: elina.borgenstrom@luukku.com, 050-563 1830
henkka

Viesti Kirjoittaja henkka »

Tuosta meikäläisen ilmoittautumisesta... :shock: En ole varma pääsenkö lähtemään, mutta ilmouttaudun tässä pienellä varoituksella. Kaikki riippuu tuosta Rajajääkäri komppanian päälliköstä. Joten olen ehkä lähdössä ilmoittaudun, kun asia varnmistuu tai sitten en... :roll:
kammosen.juki
Viesti:

Moi Henkka,

Jes! Olet siis aito rajajääkäri? Niin sitä pitää! Ei tosin viestimiehen voittanutta! :o Koeta päästä kisaan - ja onnea palvelukseen!

P.S. Paljonko TJ?

Terv. Juhana
henkka

Viesti Kirjoittaja henkka »

Taitaa se näillä näkymillä olla tuolla yli 300 ja reilusti... :twisted: aika näyttää...
tapsap

Nyt kun verkkovihkoon on avattu kesäkalenterin pohja niin siirsin Tiomilan ilmoittautumisen hiihtosuunnistuksen puolelta sinne kesäpuolelle.
Ellu

2-mila

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Naisten joukkuetta ei saatu kasaan lainkaan tänä vuonna, joten matkanjohtajan paikka olisi nyt tarjolla.
Hoidan matkajärjestelyt, mutta matkalla johtajaakin tarvitaan lippuselvityksissä ym, joten olisiko se sitten Tapsa tai Jouni tai ihan kuka vaan, homma ei ole kovin vaativa. :wink:

Ellu ; )
Morten

Viesti Kirjoittaja Morten »

Olisko HyRan naisissa joku kiinnostunut lähtemään Tiomilaan? Raisun joukkueessa saattaisi olla paikka vapaana... ilmoittelen kyllä pikimmiten.

Entä mikä on HyRan miesten II-jengin tilanne, riittääkö miehiä? Raisulla on tänä vuonna välivuosi kun RasKen miehet pitää nenänvalkaisuvuotta... Raisulla saattaa olla 5 hemmoa jouten ja valmiina lähtemään, mutta saletisti 3 innokasta juippia olisi ilman joukkuetta eli Mä (H40), Kivelän Tuomas (H35) ja Janne Räty (H21). Meillä on omat matkat & majoitus jo hommattu, joten ei tarvis enää muuta kuin joukkueen.

t. nimim. Näinkö löydämme toisemme
tapsap

Naisia tuskin on lähdössä mutta miesten tilanne pitää tsekata vielä myöhemmin. Kaksi joukkuetta on kyllä lähdössä ja voi olla että vahvistuksillekin löytyy tilaa. Palataan asiaan.
Morten

Viesti Kirjoittaja Morten »

Vahvistuksille :D Kiitti Tapsa, kyllä oli kauniisti sanottu... No, onhan kyllä Tumppi ja Janne vahvistuksia... mutta että minä samaan nippuun... no, hylsyä en ainakaan ota ja kunto on yhtä kova kuin aina...
tapsap

Lista alkaa täydentymään. Nyt jo 14 lähtijää.
kammosen.juki
Viesti:

Jättäydyn pois

Hei,

Valitettavasti minun olisi jättäydyttävä pois Tiomila 2006:sta. Opiskeluni eivät anna armoa :( Juuri kisaviikonvaihteessa nimittäin kärjistyvät kaikki opiskeluihini liittyvät projektit, ja perjantaina ja maanantaina minun on ehdottomasti oltava paikalla - mieluiten tietysti levänneenä ja virkeänä. En siis pääse lähtemään :cry: Ensi vuonna uudestaan sitten :P

Miten nyt menettelen? Poistanko vain ilmoittautumiseni listasta, vai tekeekö joku sen puolestani?

-Juhana
tero.niemi

HELLO JUKI

Viesti Kirjoittaja tero.niemi »

Poistat vaan nimesi verkkovihkosta!!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailut”