Sähly
juu juu
Joo alkaa klo 19.00. Taitaa olla että langan laihoja luukuttajia viedään. Tässä vaan ihmettelen että missä on Jussi " jokeri" Saviaho kaveri on hiljentynyt täysin. Epäilen että kaveri ei tänään uskalla tulla pelaamaan.

ELÄMÄ ON MUNKIN VARASSA!!
näin vaan on
Taas on meikä ollu sairaana ja jää sählyt väliin. Kunto on muuten rautaa, mutta pää on vielä sekaisin joten päätän tällä sanomalla jättää sählyn väliin. Tulen sitten taas viikon päästä pyörittämään karusellia ja hakemaan haamupelastuksia.
maali maali
Täällähän minä ajattelin vaan pitää jännitystä tähän ti aamuun asti. Tänään se taas alkaa se hulvaton maalinteko. Palloja menee sellaiseen tahtiin vastustajan maaliin että pikajunakin on ihmeissään. torjunta puolella pysäyttelen palloja kuin kiinan muuri vain yli pääsee, mutta silloin vedot ovat seinässä. Tänään lisään repertuaariini myös täydellisen vienti harhautuksen jolla tukiainen pyörii ympyrää 5 minuuttia ja sen jälkeen laukoo pallon omaan maaliin. Tapani taas joutuu tänään miettimään vaihtopenkillä että miten voisinkaan tehdä meikälle maalia. Luulen että muut uhoavat kaverit kuten Jude eivät edes uskalla paavolan hornankattilaan. Tämä johtuu siitä kun olin viimeksi paikalla Jude etsii jo minuutin jälkeen pakopaikkaa mihin piiloutua häpeämään huonouttaan. T Niemi hermostuu tänään täysin kun kaverin vedot eivät irtoa lavasta meikäläisen ylivoimaisuuden takia. Väittäisin tässä kuitenkin että karuselli pyörii ja mukaan mahtuu, vaikka meikä onkin niin ylivoimainen.

niin se vaan on
On taas hauska nähdä tänään kuinka epätoivoisesti kaverit yrittävät tehdä meikäläiselle maaleja. Meikäläisen huikean torjunnan jälkeen palataankin sitten taas siihen alkupisteeseen ja meikä alkaa mättää maaleja liukuhihnalta. Veto vedon perään löytää paikkansa maalista ja edes kaikkien kentällä olijoiden seisominen maalin edessä ei riitä torjuntaan kun pallo sujahtaa Tapsan takaliston ja Turkiaisen pohjeluun kautta ylämummoon. Niin se vaan on olen yksinkertaisesti vain niin ylivoimainen. Tulevana viikonloppuna voisi ihailla menoani Porvoon saloilla. Olen tänään anteliaalla päällä ja päästän yhden maalin ettei aivan mene pojilta maku meikäläisen ylivoimaisuuden edessä. Nähdään siis salilla. Ottakaa juotavaa mukaan ettei suu pääse kuivumaan pyörityksessä. Siitä kun syntyy sellainen kuiva tuuli joka menee vain ohi.

Joutuu taas viemään
Se on helppoa kun sen osaa. Mikä niin no vienti tietenkin. Kyllä tuntuu mukavalta kun tapsa lähtee täysin väärään suuntaan pyörimään kun meikäläinen menee heittämällä ohi. Turkiainen nyt ei vielä ole edes palautunut la joten kaveri menee pyörälle päästään jo alku hetkinä kun meikä laittaa vähän vartalo harhautusta peliin. T Niemi nyt ei todennäköisesti löydä edes salin ovea vaan törmää siihen kun pää on vain niin pyörällä. Tänään siirryn taas ottamaan vetoja kiinni olen muutamana kertana antanut vähän tasoitusta ja päästänyt ainakin muutaman vedon sisään, mutta tänään asia korjataan ja lupaan ottaa joka vedon kiinni. Maalin teosta nyt ei tarvitse edes puhua kun kaikki tietävät miten ylivoimainen maalintekijä olen.... Joten tänään pelailemaan jos haluaa päänsä pyörälle.

on se vaan.
Onnittelut viikonlopun Hisu Sm:ssä pärjänneille. Täällä se pärjääminen ei kuitenkaan auta kun K Niemi vie niin sillon tulee ikävä kotisohvaa. Viimeksi annoin poikien olettaa että he ovat jotenkin muka oppineet pelaamaan, mutta nyt sitten lyödään iso vaihde silmään ja aletaan katsomaan kun maailma pyörii poikien silmissä vähän kovempaa kuin tavallisesti. Luulen että pari maalia hulahtaa verkon perukoille maan vetovoiman siirryttä K Niemen puolelle huomattuaan tämän ylivoimaisuuden. Samanlailla Partanen imasee palloja kuin vanha koin syömä lastulevy jossa on reikiä enemmän kuin naapurin.... "joo"". Turkiainen taas joutuu murheissaa toteamaan K Niemen torjunta varmuuden ja pallot pysähtelevät kuin kärpäset kärpäspaperiin " liimaa näpeissä". T Niemi nyt menetti taitonsa jo monta vuotta sitten huomattuaan ettei vaan voi meikäläisen karismalle mitään. se pistää jo kaverin polvilleen. Muita pelureita odottaa samanlainen muuriiin puskeminen sillä K Niemen johtava puolustus on täyttä terästä. Joten eikun pelailemaan ja koittamaan onnistuuko se maalinteko vai ei.

Kesäloma
Pakko on vähän hehkuttaa. Olisko niin että Jokeri pakka lähtee tänään viettämään ansaittua kesälomaa. Tämä tietää myös sitä että J Saviahokin ei löydä tietään sählyä pelaamaan koska murhe jokereitten putoamisesta on niin suuri että menee varmaan pari vuotta ennen kuin kaveri edes pystyy käsitämään kuinka huonoja Jokerit tosiasiassa on. Oikein menee Jokerit kesälomalle!!!!!!! Kyllä kausi on ollu täydellinen

Lähes taipumaton
Ai ai ai tänään se taas tapahtuu viikko on vierinyt ja edelleen K Niemi on todellinen mestari. Vientiä tulee taas tänään riittämään yllin kyllin ja luulempa että joillekkin sitä tulee aivan liikaa ja he joutuvat jättämään kentän jo hyvissä ajoin ennen täyden ajan täyttymistä. Viime viikkoina huonosti toiminut maalivahti peli on taas nostettu omalle vakaalle tasolleen eli palloja ei vaan mene millään sisään kun meikä kuokki niintä varmuudella joka vain meikäläiseltä löytyy. Maaliteko taas on yhtä helppoa kuin oravan talvivaraston kokoaminen käpyjä näkyy silmän kantamattomiin ja niin syntyy meikän maalejakin. ON se helppo olla näin ylivoimainen sähläri. Jokohan Turkiaisen pää olisi sen verran selvinnyt että kaveri löytäisi sählyä pelailemaan. Noin voi pahimmillaan käydä, eli jää peräti 2 viikkoa käymättä. Tapsaa vien taas tänään kuin litran mehu tölkkiä ja samalla sivalla t Niemen täysin maanrakoon huikealla ylänurkka kudilla joka on niin uskomaton että iltalehtikin vielä viikon jälkeen hehkuttaa vetoani.

Vie vie kuin Tappara
Voi teitä maan matosia meikäläisen on helppo kölliä täällä pilvellä mun on niin ylivoimainen maalintekijä. Täydellinen lähes ilmiömäinen. Tänään on taas aika todistaa kuinka nuo väitteet pitävät paikkansa. Tapani ja muut ukkelit on jo nujerrettu aikoja sitten joten eikun palloa vaan maaliin. Tänään lupaan ottaa vuoden torjunnan jotta ei jäisi epäselväksi kuka hallitsee. Tsaari Kimmo. Todellinen Pro. Vie joka äijää kuin vanhaa munkkia. Yhtä kovia ja yhtä hitaita. Olen vaan niin himskatin huikeen hyvä. Lumisen maan mestari.

edit: webmaster kävi vaihtamassa yhtä sanaa koko perheen sivustolle sopivampaan vaihtoehtoon. sananvaihdos ei kuitenkaan mitenkään vähentänyt kimmon ylivoimaisuuden korostamista.

edit: webmaster kävi vaihtamassa yhtä sanaa koko perheen sivustolle sopivampaan vaihtoehtoon. sananvaihdos ei kuitenkaan mitenkään vähentänyt kimmon ylivoimaisuuden korostamista.