25-manna 2008
Re: 25-manna 2008
Älähän Ari nyt lyö sanoja mun suuhun. En todellakaan tarkoittanut sitä, että AM-viestit ovat höpönlöpökisoja.
Miksi nousevaa Mannainnostusta yritetään latistaa tällaisilla uhkakuvilla? Kyllä me oletusarvoisesti lähdemme siitä, että joukkueet pääsee hyväksytysti läpi ja vielä hyvällä sijalla! Ja jos sitten käy niin, että hylsy itseaiheutetusti (vaikka leimasin on piipannut ja välähtänyt 2 kertaa) tulee, niin ei maailma siihen kaadu. Joukkue pääsee kuitenkin juoksemaan loppuun asti ja laivalla on silti mukavaa.
Tästäkin huolimatta yksi nimi on taas tullut lisää listoille. Hienoa!
Miksi nousevaa Mannainnostusta yritetään latistaa tällaisilla uhkakuvilla? Kyllä me oletusarvoisesti lähdemme siitä, että joukkueet pääsee hyväksytysti läpi ja vielä hyvällä sijalla! Ja jos sitten käy niin, että hylsy itseaiheutetusti (vaikka leimasin on piipannut ja välähtänyt 2 kertaa) tulee, niin ei maailma siihen kaadu. Joukkue pääsee kuitenkin juoksemaan loppuun asti ja laivalla on silti mukavaa.
Tästäkin huolimatta yksi nimi on taas tullut lisää listoille. Hienoa!
Mestari tekee harjoituksen
En ota kantaa tähän "leimasinsotaan", sillä omatkin x-filesit on vielä selvittämättä. Totean vain että "be careful out there".
Enemmän olen kuitenkin huolestunut siitä, että am-viestissä, mikä on syksyllä yksi harvoista paikoista, missä viestisuunnistusta voi harjoitella oli mukana 18 henkeä, se on noin kolmasosa näistä 50.stä. Heti kun am-viestissä on meiltä 50 henkeä, ilmoittaudun mannaan.
Enemmän olen kuitenkin huolestunut siitä, että am-viestissä, mikä on syksyllä yksi harvoista paikoista, missä viestisuunnistusta voi harjoitella oli mukana 18 henkeä, se on noin kolmasosa näistä 50.stä. Heti kun am-viestissä on meiltä 50 henkeä, ilmoittaudun mannaan.
styrkka peliin eikä grammiakaan periks
Ottamatta kantaa mihinkään
totean vain, että Mannassa suoritetaan järjestäjien puolelta testausta SI-järjestelmästä. Ongelmat ovat olleet sitä luokkaa, että muiden Pohjoismaiden liitot haluavat lisäselvityksiä. Yhtenä asiana on tosiaan tuotu esiin tuo vanhojen vuokratikkujen "väsyminen".

- kammosen.juki
- Viesti:
SportIdentit
Heippa,
Mikäli seuran puolesta päätetään tehdä jonkinlainen yhteistilaus SI-kilpailukorteista, niin olen mukana. Internetistä ei ollut apua, kun yritin etsiä paikkaa, josta sellaisen voisi ostaa.
Terv. Juhana
Mikäli seuran puolesta päätetään tehdä jonkinlainen yhteistilaus SI-kilpailukorteista, niin olen mukana. Internetistä ei ollut apua, kun yritin etsiä paikkaa, josta sellaisen voisi ostaa.
Terv. Juhana
Rastit ovat tuolla ulkona
Luulen, että joudumme vielä tänä vuonna vuokraamaan tikut järjestäjiltä. Ja jos Tapsan viestissä mainittu fakta nro 3 pitää kutinsa, niin kannattaa tilata vanhoja tikkuja.
Ei taida olla paukkuja alkaa tilaamaan seuralle tikkuja tässä vaiheessa.
Ei taida olla paukkuja alkaa tilaamaan seuralle tikkuja tässä vaiheessa.
Hei!
Seilausaikataulumme perjantai 10.10. - sunnuntai 12.10.
Silja Europa Turku 20:15 - Långnäs 00:45/00:50 - Tukholma 06:10
Galaxy Tukholma 19:15 - Långnäs 02:40/02:45 - Turku 07.00
Hyttijaon jätän Reimarresorille ensi viikon perjantaina 26.9.
Sen jälkeen on enää turha vinkua mukaan!

Seilausaikataulumme perjantai 10.10. - sunnuntai 12.10.
Silja Europa Turku 20:15 - Långnäs 00:45/00:50 - Tukholma 06:10
Galaxy Tukholma 19:15 - Långnäs 02:40/02:45 - Turku 07.00
Hyttijaon jätän Reimarresorille ensi viikon perjantaina 26.9.
Sen jälkeen on enää turha vinkua mukaan!

Moro!
Vieläkö ehdin ja mahdun mukaan Mannaan?
Kyseleepi
Eeva
Vieläkö ehdin ja mahdun mukaan Mannaan?
Kyseleepi
Eeva
Kyllä sä oot meidän kaavailuissa mukana. Yritämme duunata joukkueita tässä kisakiireiden jälkeen.
Mainiota!
Tulisin myös mielelläni mukaan HyRan kuljetukseen ja varaisin paluulaivalle päivällisen. Pitäiskö laittaa tästä asiasta viestiä vielä Ellulle suoraan, vai onkohan mut jo laskettu mukaan myös siihen kiintiöön?

Moi!
Et vielä ollut - nyt olet. Teretulemast.
Muillekin vielä kysely; kuka tulee Turkuun suoraan ja jää myös Turkuun paluumatkalla?
Vastauksia tähän viestiketjuun tai mulle sähköpostiin, kiitos.
Perjantaina lyödään naulat arkkuun ; )
Et vielä ollut - nyt olet. Teretulemast.
Muillekin vielä kysely; kuka tulee Turkuun suoraan ja jää myös Turkuun paluumatkalla?

Vastauksia tähän viestiketjuun tai mulle sähköpostiin, kiitos.
Perjantaina lyödään naulat arkkuun ; )
Itse itselleni vastaten: klo 16.30 Hyvinkään rautatieasemalta. Tarkoittaa sitä, että meikä tulee bussikyytiin. Ei tartte paljon varastaa töistäkään.
Moi,
Ellulle tiedoksi tulen muulla kyydillä Turkuuseen ja takaisin. Tapaamisiin satamassa!
t.Katja
Ellulle tiedoksi tulen muulla kyydillä Turkuuseen ja takaisin. Tapaamisiin satamassa!
t.Katja
Porukka varmasti odottaa vesi kielellä joukkueita. Ne ovat työn alla, mutta tässä vaiheessa todettakoon, että kaikki ilmottautuneet pääsee juoksemaan.
Täsmennyksenä vielä että kaikki, jotka ovat verkkovihossa ilmoittaneet että voivat tarvittaessa juosta, on laskettu mukaan joukkueisiin (Aino N, Ville J, Mari L, olikohan muitakin).