Jämi-Jukola

Keskustelua suunnistuskilpailuista. Sekä kesä- että hisukisoista, henkilökohtaisista että viesteistä.
Paula

Viesti Kirjoittaja Paula »

se olin minä.
katja

Viesti Kirjoittaja katja »

Paula, ei ainakaan hanskoja tiskiin kannata lyödä! Kaikilla meillä on joskus huonoja päiviä (nim. kokemusta on) ja itsellänkin jäi vielä parannettavaa pistoksien johdosta ja yhdellä väärällä hajonnallakin olisi voinut jättää käymättä. Menneitä on turha murhetia - pää pystyyn ja kohti seuraavia haasteita! Itselläni seuraava koitos onkin jo reilun viikon päästä, kun koittaa "kauden pääkilpailuni" rinkelirastit :lol:
Hanna-Riikka

Viesti Kirjoittaja Hanna-Riikka »

Juu ei mitään hanskoja tiskiin! Korkeintaan ostetaan uudet entistä ehommat hanskat, jotka siivittää parempaan menestykseen! Eli jos pistät tilauksen sisään siellä töissä, että neljät uudet hanskat työsuhde etuna.. ja mä voin sitten yrittää neuvotella lisää nopeutta neljälle täältä päin. :D
Paula

Viesti Kirjoittaja Paula »

Kiitos kannustuksesta, ehkä tässä täytyy vaan kasailla itsetunnon rippeet ja alkaa tähdätä johonkin uuteen tavoitteeseen. Meillä ei Hanna valitettavasti ole mitään työsuhde-etuja, mutta olemmehan me NIIN halpa, että johan sitä voisi ostaa samalla vaikka 40 hanskat ihan muuten vaan... :) Juu, me jäätiin siitä 100 sakista 10 minuuttia, enkä minä olisi kyllä hyvälläkään juoksulla voinut ottaa sitä kaikkea pois ajastani, ehkä kuitenkin n. 6-7 min...
tapsap

Viesti Kirjoittaja tapsap »

Ensi vuoden Jukolassa voitaisiin ottaa käyttöön jonkinlainen sakkosysteemi niille, jotka myöhästyvät vaihdosta. Esim. 1 korvattava kilpailu/myöhästytty minuutti vähemmän.
Ellu

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Lohdutukseksi Paula; sen minkä juoksussa voittaa, niin suunnistuksessa häviää! Et ole ainoa jota potuttaa ja oikein vietävästi. Mä olisin valehtelematta saanut kymmenen minuuttia pois loppuajastani ankkuriosuudella (1.09.jotain) JOS JA JOS en olisi juossut niin lujaa ja pummannut KUNNOLLA!!! -kele-kele.
Muut siskot oli onneksi tyytyväisiä ja juoksivatkin hienosti, arvatkaa vaan saanko kuulla kunniaani vielä pitkään. Lahjattomat harjottelee jne.....
Näyttää siltä että siskot innostuivat todella ja tästä tulee meille jokavuotinen perinne - täytyy varmaan ruveta harjoittelemaan suunnistustakin tuon juoksun ohella.

Nautinnollisia juoksuja!

:wink: Ellu
pekka
Site Admin

Kyselytulokset arkistoitu

Viesti Kirjoittaja pekka »

Viimeisetkin jukola-kyselyt tältä vuodelta on arkistoitu..
http://www.hyvinkaanrasti.fi/arkisto/ky ... ukola.html
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kilpailut”