Toivottavasti vuodenvaihteen treeneissä oli paljon porukkaan. Itse päädyin eilen Tervakosken metsiin lenkille. Todettiin isän kanssa, että paikalliset (vähälumiset) kuusimetsät ovat varsin mukavaa lenkkimaastoa, peurapolkujakin löytyy tossun alle sekä hirviä katseltavaksi.
Jeps, ja mä olin la päivällä äidin kanssa kiertämässä yösuunnistusrataa kreppejä vieden. Jouni kävi myös seuraavana päivänä samalla radalla.
On totta, että metsässä on nyt sen verran vähän lunta, että suunnistusharjoitukset onnistuvat melko hyvin missä vaan Etelä-Suomessa. Tämän vkonlopun keli oli lisäksi Tapanin taisteluun verrattuna mukavampi, koska lumi oli painunut kasaan eikä ollut niin märkää.
Kaupissa oli rastilaisia enemmän kuin sveitsissä konsanaan: Ema, Lehtinen, minä ja Joni. Ensimmäinen hiihtokisa 12 vuoteen takana, hauskaa oli ja maaliin päästiin huikealla työpaikkajoukkueella. Hämeen viestin kärkeenkin jäätiin alle tunti.
Anonymous kirjoitti:Jos tossuleiri pidettäisiin 14.-16.1., niin mikä olisi tammikuun testijuoksun uusi päivämäärä (nyt la 15.1.)? Pirkkolassa on testijuoksu ti 11.1. klo 18.15.
Pidetään tehoviikonloppu. Itse en ole leirille lähdössä, joten testijuoksu pidetään normaalisti la 15.1. Startti klo 14.00. Toivottavasti saan edes pari juoksukaveria. Siis kaikki ne, jotka eivät kykene leirille lähtemään, on aika tehdä ohikulkutien tj:lle aika, jota sitten lähdetään kevättä kohti parantamaan.